dinsdag 25 november 2008

workprogram

Twee middagen in de week hebben we ons workprogram; we doen dan allerlei praktische dingen op de basis. Meestal zijn dit dingen zoals schoonmaken/verven/koken/vegen etc. Mij (WJ) werd gevraagd een nieuwe kansel te maken, deze is inmiddels klaar en het volgende verzoek is alweer gedaan. Nog een kansel, maar nu een grotere.... Geweldige dingen om te doen, hiermee bezig zijn is voor mij altijd een moment om te ontspannen! Daarnaast zijn we bezig met een het opknappen van de tuin. Het constructieve wandje is zo goed als afgerond; doe ik toch nog wat met m’n bouwkundediploma….. J

Het tempo van werkzaamheden ligt hier uiteraard ‘iets’…. lager, want de plezierfactor is belangrijker in deze cultuur! Maar aan dit tempo ben zelfs ik inmiddels gewend.

 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

go willy!! x liesl

Eliam en Joni Vlijm zei

ziet er goed uit Will!

Anoniem zei

elastische tijd??? hihihi
ik dacht dat alleen molukkers dat hadden hihihihi

liefs
Stan-ielle