dinsdag 14 oktober 2008

huisdieren

In het vorige bericht hebben we ons team laten zien, maar uiteraard zijn hier nog meer gasten aanwezig. We zullen ze even kort voorstellen:  We hebben totaal 6 honden, deze dienen voor de bewaking van de basis. 3 lelijke rot-tekkels, een vuilnisbakkie, en 2 honden zoals op de foto, dit zijn onze favorieten; 2 musclemonsters, hij lijkt wat klein op de foto, maar in het echt schrikt ie wel af. J ’t zijn lieve beesten. Daarnaast hebben we hier gigantisch veel gekko’s, maffe beesten die overal aan vast kleven, aan muren plafonds etc. Ze zijn aardig snel en zitten ook af en toe in onze slaapkamer.. Verder zijn er de ‘gebruikelijke’ beesten zoals kakkerlakken, kippen (we zien uit naar kerst) en een geit!

Als laatste hebben we ook wat slangen hier in de buurt. Marc 16:18 komt wat dichterbij. They will pick up snakes with their hands.. Exciting isn’t it! 3 dagen geleden toen Gertrude op het CR zat (Comfort Room = WC) ontdekte ze een slang; een hoop gegil, en ik maar denken dat het een grap was L. Helaas kon ik deze keer niet de hero zijn, want ik was aan het douchen (lees emmeren). Gertrude is de CR uitgevlucht en uiteindelijk is de slang afgemaakt door onze buurman. Gisteren zag ik nog een slang bij onze kamer en heb deze in koele bloede vermoord, deze geweldige heldendaad heb ik natuurlijk vastgelegd op video. (Deze slang had maar lengte van 20 cm J  maargoed een slang is een slang.) Daar waar kinderslangetjes zijn is waarschijnlijk ook een moederslang, daarom sluiten onze kamer ’s nachts goed af!

’t Klinkt allemaal misschien wel grappig, maar ja vooral die eerste wat grotere slang was toch wel even schrikken… Je begrijpt vast wel dat we wat intensiever bidden voor bescherming….

1 opmerking:

Anoniem zei

lief hondje:) ik wist niet dat ze die daar in de filipijnen ook hadden, hoe heet ie? mis jullie xxxLieske